Zadovoljno osebje in pacienti zaradi manj trkanja
Nedavno smo vam predstavili poenostavljen sprejem pacientov v Splošni bolnišnici Izola, kjer Vrstomat uspešno uporabljajo v povezavi s touchscreen zasloni ClinicAll.
Naša programska oprema Vrstomata pa je prilagojena tudi za uporabo v drugih zdravstvenih ustanovah, kot so zdravstveni domovi ter seveda zasebne zdravstvene ambulante.
Vrstomat tako že nekaj mesecev uspešno uporabljajo v zasebni otroški ambulanti dr. Hermine Krese v Tržiču, kjer so nam prijazno predstavili svoj način dela z Vrstomatom.
Sprejem pacientov s pomočjo avtomatskega terminala
Z uporabo Vrstomata v ambulantah razbremenimo zdravstveno osebje. Administrativni sprejem pacientov izvedemo z uporabo avtomatskega terminala, v katerega pacient ob prihodu vstavi svojo zdravstveno kartico. Pacient brez trkanja ali čakanja tako obvesti osebje o svojem prihodu, tako medicinska sestra kot tudi zdravnica pa sta na svojih ekranih v ambulanti takoj obveščeni o prihodu novih pacientov ter stanju v čakalnici.
Uporaba Vrstomata je za paciente enostavna
Postopek sprejema pacientov je enostaven, saj se pacient ob prihodu v čakalnico prijavi tako, da vstavi svojo zdravstveno kartico, Vrstomat pa ga z obvestilom na zaslonu postavi v čakalno vrsto.
Istočasno je zdravstveno osebje v ambulanti takoj obveščeno o prihodu novega pacienta, tako da lahko v vsakem trenutku le s pogledom na svoj računalniški ekran v ambulanti preveri, koliko pacientov je v čakalnici.
Sistem že deluje v zasebni otroški ambulanti dr. Hermine Krese v Tržiču
V ambulanti dr. Hermine Krese so se za vpeljavo odločili zato, ker je rešitev prijazna bolnikom, nudi popoln nadzor nad stanjem v čakalnici in predvsem zmanjšuje morebitno nezadovoljstvo pacientov.
V naši ambulanti smo se za vpeljavo Vrstomata odločili zato, ker je rešitev za bolnike prijazna in enostavna, nudi nam popoln nadzor nad stanjem v čakalnici in predvsem zmanjšuje morebitno nezadovoljstvo pacientov. Brez trkanja bolnikov po vratih ambulante sva s sestro v ambulanti takoj obveščeni o njihovem prihodu, saj lahko na svojih ekranih sproti spremljava, kakšno je stanje v čakalnici.
Hermina Krese, dr.med., spec.pediater
Pregledni seznami čakanja in obvestila na ekranu
Vrstomat deluje kot set-top box naprava, ki na TV zaslonih prikazuje čakalni seznam ambulante v živo v anonimizirani obliki. Na ta način ni več zmede, saj je tako pacientom kot osebju v vsakem trenutku jasno, kdaj je kdo na vrsti.
Na TV ekranih pa lahko poleg čakalne vrste prikazujete tudi razne zabavno-informativne vsebine ali obvestila, ki bi jih želeli deliti s svojimi pacienti.
Proces zdravljenja je lahko za marsikaterega pacienta precej stresen, zato ga želimo z vpeljavo tovrstnih rešitev vsaj deloma ublažiti. Z našo rešitvijo je tako prihod v ambulanto pacientu bolj prijazen.
Simon Torkar
Vodja področja primarno zdravstvo
Simon Torkar je vodja področja primarno zdravstvo v podjetju SRC Infonet in ima več kot 20 let delovnih izkušenj s procesi, ki potekajo vsakodnevno v zdravstvenih domovih in zasebnih ordinacijah.
Kaj pa vi menite o sprejemu in čakanju v zdravstvenih ustanovah? Vabljeni, da nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.
Fotografije in zapis: Tea Petrovski
10 komentarjev
-
zanima me cena.LP
-
Spoštovani,
hvala za vaše vprašanje, vas kontaktiramo. Lep dan, SRC Infonet
-
-
Pozdravljeni, tudi mene zanima cena, lp
-
Spoštovani,
hvala za vaše vprašanje, vas kontaktiramo. Lep dan, SRC Infonet
-
-
Zanima me, kako gre to skupaj z vrsto že naročenih pacijentov preko telefona ali maila ?
-
Spoštovani.
Če paciente, ki so naročeni preko telefona ali e-maila, vpišete v modul Čakalna knjiga v vašem programu ISOZ21, potem ni problema: Vrstomat avtomatsko glede na to čakalno knjigo sestavi vrsto na TV zaslonu.
Lep dan, SRC Infonet
-
-
Pozdravljeni, zanima me konkretna izvedba rešitve vrstomata.
-
Spoštovani,
hvala za vaše vprašanje, vas kontaktiramo. Lep dan, SRC Infonet
-
-
Za določene administrativne storitve je še vedno zahtevana kartica v čitalcu pri sestri.
Kako je s tem?-
Spoštovani.
Hvala za vaše vprašanje. Verjetno mislite na kartico pacienta.Za tiste uporabnike, ki imajo program ISOZ21:
– če govorimo o vrsti Vrstomata, ki preverja zavarovanje, napotnico, vpis v čakalno knjigo in nato kreira obravnavo, Vrstomat za ta dan že vpiše zavarovanje pacienta v ISOZ21 (ko pacient vtakne kartico v Vrstomat v čakalnici) in naknadno preverjanje kartice pacienta v ambulanti ni več potrebno, saj so vsi potrebni podatki iz kartice že v programu.Če pa govorimo o Vrstomatu, ki deluje kot samo spremljanje čakalne vrste v čakalnici, je za katerokoli administrativno delo v ambulanti potrebno še, da vam pacient kartico izroči še v ambulanti.
Lep dan.
-