Vrstomat in SRCinfo.TV
S sistemom za upravljanje z ekrani SRCinfo.TV čakalnice preoblikujemo v interaktivno informativno, učno in razvedrilno okolje
V SRC Infonetu se v zadnjem obdobju intenzivno posvečamo rešitvam, ki aktivno vključujejo tudi pacienta. Ena prvih takšnih rešitev, ki smo jo prvič predstavili pred skoraj 10 leti je bila Vrstomat, z integrirano rešitvijo SRCinfo.TV pa želimo paciente vključiti ter obveščati na prijazen in zabaven način.
Skozi leta se je Vrstomat nadgrajeval in danes ni več le reža, v katero pacient vstavi kartico zdravstvenega zavarovanja in prejme listek, ki ga razumljivo napoti do cilja, v čakalnico ustrezne ambulante. Nadgrajen je s številnimi funkcionalnostmi v podporo zdravniškemu osebju pri spremljanju obravnave ter TV-zasloni v čakalnicah in na hodnikih zdravstvene ustanove, prek katerih lahko pacient spremlja svoj status v realnem času. Tako smo paciente že pred leti opolnomočili s podatki, ki se pridobivajo v realnem času iz informacijskega sistema.
Sistem za upravljanje z ekrani SRCinfo.TV
PAMETNI SISTEM ZA UPRAVLJANJE Z EKRANI SRCinfo.TV – ENOSTAVNO UPRAVLJANJE, DODAJANJE IN ODVZEMANJE VSEBIN
Z rešitvijo SRCinfo.TV želimo z možnostjo prikazovanja dodatnih informativnih in razvedrilnih vsebin na ekranih v čakalnicah pacientu ponuditi:
- spremljanje čakalnega statusa v ambulanti,
- informativne vsebine kot so, informacije o ukrepih v zdravstveni ustanovi in druge relevantne informacije o zdravstveni ustanovi v poljubnem formatu (video, predstavitev, …),
- različna navodila, zanimivosti in novosti o storitvah namenjenih pacientu,
- razvedrilne vsebine iz različnih virov, ki krajšajo čas,
- zabaven paket v čakalnici, ki se bo tudi v prihodnosti nadgrajeval (v smeri glasbene terapije, kratkih vodenih vadb v ambulantah z daljšim čakanjem med posameznimi fazami, npr. med čakanjem na rezultate iz laboratorija).
SRCinfo.TV – PRIKAZ STROKOVNIH, IZOBRAŽEVALNIH, INFORMATIVNIH IN RAZVEDRILNIH VSEBIN NA VELIKIH ZASLONIH
Skupaj z vami se zavedamo, da interaktivne in zabavno – informativne vsebine bistveno vplivajo na večjo angažiranost pacientov pri zdravljenju in s tem večje zadovoljstvo bolnikov in posredno tudi boljše izide zdravljenja.