“Brez Infonetovih asistentov si našega dela sploh ne predstavljamo”
Ekipe Bolnišnice Topolšica o delu Infonetovih asistentov
Ob strokovnem delu morajo zaposleni v zdravstvenih ustanovah svoj čas nameniti tudi delu z računalnikom in informacijskim sistemom.
Vendar pa spopadanje s stalnimi tehnološkimi novostmi ne bi smelo vplivati na čas, ki je namenjen zdravstveni obravnavi pacientov. Zato so se tudi v Bolnišnici Topolšica odločili za pomoč Infonetovega IT asistenta.
“Asistent predstavlja podporo našemu delu.”
Pri našem delu se velikokrat srečujemo s težavami, ki jih moramo rešiti takoj. Asistent, ki je zraven, nam nudi hitro odzivnost, pri odpravljanju težavah nam takoj pomaga.
Informacijski sistem se nenehno posodablja, posodobitve pa včasih prinesejo nove zahteve. Takrat je pomoč asistenta takoj na voljo. V zdravstvu brez računalnika ne moremo opravljati svojega dela, saj na primer naročamo laboratorijske preiskave, pacientom pošiljamo vabila na preglede, ipd. Če informacijska podpora ni takoj na voljo, mi ne moremo opravljati svojega dela, tako da nam je asistent v veliko pomoč.
Prav tako nam ob dopolnitvah sistema asistent nudi izobraževanje in nas pouči, kako delati, da bodo podatki čimbolj točni.
Lidija Časl, dipl. medicinska sestra v Bolnišnici Topolšica
Petra Kodrun in Aleksander Kunstič, Infonetova asistenta na terenu v Bolnišnici Topolšica
“Vse funkcionalnosti izkoristimo do konca.”
V tej dobi računalništva so nam asistenti v veliko pomoč, sploh nam medicinskim sestram, ki nimamo tako veliko računalniškega znanja. To veliko pripomore k našem delu. V naši hiši uvajamo nov digitaliziran način računalniške obdelave pacientov. Zato imamo vedno na voljo pomoč asistenta, ki nam takoj vse razloži in naše delo hitro steče naprej.
Liljana Žerdoner, mag. zdravstvene nege v Bolnišnici Topolšica
Lažja komunikacija in bolj osebne delovne vezi.
“Asistent bi moral biti prisoten v vsaki zdravstveni ustanovi.”
V naši bolnišnici smo že zelo zgodaj dobili pomoč asistenta, saj smo ugotovili, da je to nujno pri našem delu. Potrebovali smo nekoga, ki nam je prisluhnil o naših težavah in takrat smo dobili asistenta. To se je izkazalo kot zelo pomembno. V taki organizaciji, ki nenehno nadgrajuje sistem, je prisotnost asistenta nujna, da delo poteka nemoteno. Asistent pozna naše delo, ve, kako težko je delati, če se pojavijo težave, nam prisluhne in težave rešujemo sproti.
V naši ekipi smo veseli, da lahko samo potrkamo na sosednja vrata in asistent pride osebno k nam v ambulanto. Tako ne izgubljamo časa s pisanjem zahtevkov na podporo.
Asistent je nujen tudi zato, ker se tudi osebje bolnišnice menjava na različnih delovnih mestih. Mislim, da bi asistent moral biti v vsaki zdravstveni ustanovi.
Lidija Časl, dipl. medicinska sestra v Bolnišnici Topolšica
Hitrejše in lažje vsakodnevno delo z informacijskim sistemom, manjši delovni stroški, takojšnja pomoč pri uporabi sistema.
“Brez asistenta si našega dela ne predstavljam .”
Računalnik nam je v podporo, a nam včasih dela veliko težav, ker se nam zdi, da nas preveč okupira. Asistent hitro ugotovi, kako nam lahko delo še lažje steče.
Po eni strani nam asistent nudi podporo našemu delu, po drugi strani pa predstavlja nadaljni razvoj.
Ob našem strokovnem delu si kot zdravstveno osebje ne moremo privoščiti dodaten čas za ugotavljanje težav v informacijskem sistemu, zato potrebujemo nekoga, ki to delo opravlja. Informacijski sistem je za nas še vedno nekaj novejšega; čez deset let bo vse to običajno, a v tem prehodnem obdobju potrebujemo pomoč.
Brez asistenta si ne predstavljam našega dela. Taka odzivnost je namreč nujna.
Lidija Časl, dipl. medicinska sestra v Bolnišnici Topolšica
Bi želeli bolje spoznati in izkoristiti vse funkcionalnosti, ki vam jih ponuja informacijski sistem?
Infonetov IT asistent vam olajša delo tudi v zdravstvenih domovih – preverite kako na tej povezavi:
Pokličite nas za predstavitev, kako vam lahko naš asistent pomaga v vaši ustanovi.
Fotografije in zapis: Tea Petrovski