Centralni avtomatski sprejem za razbremenitev bolnišničnega osebja
Predstavljamo vam izjemno zanimivo novost za bolnišnice. Vzeli smo najboljše lastnosti dveh naših produktov, touchscreen zaslon ClinicAll in programsko opremo Vrstomata, in izdelali rešitev, ki bolnišnicam opazno poenostavlja sprejem vseh pacientov.
Terminali za avtomatski sprejem pacientov
Z uporabo naše rešitve lahko bolnišnica prihrani pri administrativnem osebju. Administrativni sprejem pacientov lahko izvedemo z uporabo avtomatskih terminalov, v katere ob prihodu pacient vstavi svojo zdravstveno kartico.
Še boljši Vrstomat
Izdelana rešitev za centralni administrativni sprejem pacientov je pravzaprav izboljšana različica Vrstomata za okolja, kjer sprejmemo veliko število pacientov.
Sam postopek sprejema je enostaven, saj se pacient prijavi tako, da vstavi svojo zdravstveno kartico, Vrstomat pa ga z obvestilom na zaslonu in natisnjenem listku napoti v ambulanto, kjer je naročen.
Izboljšave zajemajo zmogljiv tiskalnik, ki ima večjo zalogo papirja in avtomatski rezalnik natisnjenih listkov za še hitrejši sprejem pacientov. S hitro vstavitvijo kartice in enostavnim pridobivanjem listka lahko v kratkem času registriramo veliko število pacientov.
Rešitev uporablja zaslon, občutljiv na dotik, ki ga lahko uporabimo tudi zato, da pacient poda povratne informacije. Pri klasičnem Vrstomatu namreč pacient ne more sporočiti ničesar sistemu. Z uporabo interaktivnega zaslona pa lahko bolnišnica od pacienta dobi želene povratne informacije tako, da uporablja pacient terminal na enak način, kot bi uporabljal tablični računalnik.
Sistem že deluje v SB Izola
Po besedah direktorja Splošne bolnišnice Izola, kjer je sistem že postavljen, so se za vpeljavo odločili zato, ker je rešitev prijazna bolnikom, odpravlja nepotrebno čakanje in predvsem zmanjšuje morebitno nezadovoljstvo bolnikov.
Pregledni seznami čakanja pred vsemi ambulantami
Rešitev zajema tudi settopbox naprave, ki na TV zaslonih prikazujejo čakalne sezname vseh ambulant v živo. Na ta način ni več zmede, saj je tako pacientom kot osebju v vsakem trenutku jasno, kdaj je kdo na vrsti.
O naši rešitvi so pisali tudi mediji. Vas zanima več?
RTV Slovenija Primorske novice
Ker se zavedamo, da je lahko proces zdravljenja za marsikaterega pacienta precej stresen, ga želimo z vpeljavo tovrstnih rešitev vsaj deloma ublažiti. Z našo rešitvijo je tako prihod v bolnišnico bolj pacientu prijazen, saj se mora zglasiti vedno na isti točki, od tam naprej pa ga sistem vodi do ciljne ambulante.
Aleš Mali
Vodja področja bolnišnice
Aleš Mali je vodja področja bolnišnice v podjetju SRC Infonet in ima več kot 15 let delovnih izkušenj s procesi, ki potekajo vsakodnevno v bolnišnicah.
Kaj pa vi menite o sprejemu in čakanju v bolnišnicah? Vabljeni, da nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.
1 Comment
-
Spoštovani go. Aleš, meni je to zelo všeč, podpiram avtomatski sprejem pacientov, seznam čakanja pred ambulantami in bi si želela v čim krajšem ureditev tega sistema.
Menim, da bi to bila velika izboljšava za paciente in osebje.Lep pozdrav Nevenka